Misja SZPZLO Warszawa-Mokotów
Jesteśmy po to, aby świadczyć usługi medyczne na najwyższym poziomie w przyjaznych pacjentowi Przychodniach Lekarskich.
„U nas najważniejszy jest Pacjent"
Polityka jakości SZPZLO Warszawa-Mokotów jest nakierowana na zapewnienie naszym Pacjentom optymalnych warunków leczenia, wykorzystując wszystkie dostępne metody nowoczesnej medycyny, a także najwyższej jakości sprzęt, profesjonalną kadrę oraz przyjazną atmosferę.
Naszą Politykę Jakości realizujemy przez :
- zaspokajanie potrzeb zdrowotnych mieszkańców Mokotowa i dzielnic ościennych;
- podtrzymywanie i umacnianie znaczenia naszego ośrodka medycznego;
- badanie i analizowanie potrzeb oraz ciągłe dążenie do spełniania oczekiwań Pacjentów;
- stosowanie indywidualnego i kompleksowego podejścia do Pacjenta;
- profesjonalizm w udzielaniu świadczeń medycznych;
- zatrudnianie personelu medycznego o najwyższych kwalifikacjach zawodowych;
- dbanie o stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników;
- wykorzystywanie w pracy optymalnych, sprawdzonych materiałów, metod leczniczych, urządzeń i usług, przy jednoczesnym śledzeniu najnowszych, sprawdzonych technik i metod leczenia;
- używanie nowoczesnego, regularnie kontrolowanego sprzętu medycznego;
- stałą i regularną kontrolę skuteczności i bezpieczeństwa stosowanych technik leczniczych oraz warunków ich udzielania;
- prowadzenie działań edukacyjnych podnoszących poziom wiedzy społeczności lokalnej w zakresie profilaktyki zdrowotnej, w tym wśród dzieci i młodzieży w trakcie edukacji szkolnej.
Polityka Jakości tworzy ramy do identyfikowania celów jakościowych. Kierownictwo SZPZLO Warszawa-Mokotów poddaje niniejszą Politykę Jakości okresowym weryfikacjom w celu jej doskonalenia, zapewnienia aktualności oraz zgodności z kierunkami rozwoju naszego podmiotu leczniczego.
Gwarancją realizacji dążeń SZPZLO Warszawa-Mokotów jest zobowiązanie Kierownictwa do spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy PN - EN ISO 9001:2015.